bitmez bu "algoritma açıklamaları". hatta torunumlada tırtıl 3.5 algoritması diye birşeyle dalga geçecekler.
webmasterin kafasında tam bi şimşek çakıyo tam birşeyleri çözdü çözecek şak pandaaa. tam bir şeyi anlayacak hissedecek şak penguenn. -"dur sen düşünme nedeni bu işte." acaba neden google pek hoşlaşmadığı webmasterlarına yaptığı güncellemeleri açıklama gereği hissediyo????
açtırmayın kutuyu söyletmeyin kötüyü
algı operasyonu bunlar