cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Litespeed gönderdiği duyuruda Apache, Nginx ve Litespeed tüm web server alt yapılarında açık mevcutmuş.
Web sunucularını böyle bir genellemeye sokmak yanlış olur. "CGI+Bash kullanan web sunucularında" demek daha doğru.

Bu açığın uzaktan çalıştırılması için CGI kullanılıyor. CGI kullanmayanlar için sorun yok zaten ancak yine de açığın farklı kullanım türevleri ortaya çıkabilir şimdilik risk sadece CGI üzerinde yoğunlaşıyor.