wizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir değer gelmiyorsa zaten sıkıntı oradan kaynaklanıyor. POST yoksa nasıl veri kaydetmeyi düşünüyorsunuz. Team varsa bakayım bir yardımcı olayım. POST gelmesi lazım illaki.
index.php
<!doctype html>
<html>
<head>
<meta charset="utf-8">
<title>Başlıksız Belge</title>
</head>

<body>
<form name="form" method="post" action="kayit_al.php">
<input type="text" name="no">
<input type="submit" name="submit" value="Gönder">
</form>
</body>
</html>
kayit_al.php sayfanız.
<?php
error_reporting(0);
$host="localhost";
$kullaniciadi="root";
$sifre="";
$db="yurdumuz";
$no=$_POST['no'];
$al=$no;
mysql_connect($host,$kullaniciadi,$sifre) or die ("Sunucuya baglanilamadi");
mysql_select_db($db) or die ("Veri tabanina baglanilamadi");
$aliyoruz=mysql_query("select * from ozluk where tc='$al'");

while ($bilgiler=mysql_fetch_assoc($aliyoruz)) {

echo "TC:".$bilgiler['tc']."<br/>";
echo "Geldiği Ev:".$bilgiler['ev']."<br/>";
echo "Adı:".$bilgiler['adi']."<br/>";
echo "Soyadı:".$bilgiler['soyadi']."<br/>";
echo "Puanı:".$bilgiler['puan']."<br/>";
echo "Yüzdelik:".$bilgiler['yuzdelik']."<br/>";
echo "Kazandığı Yurt:".$bilgiler['yurt']."<br/>";
}
?>
problemi biraz garip gel di sayfaya post gönder dememe rağmen formu get ile gönderiyordu yeni sayfaya düzenleme yaptım.
kayit_al sayfasındada gerekli değişiklikleri yaptım. tırnak işaretlerini düzgün kullanmalısınız.

Hocam bu yötemle oldu. Sağolasınız. Ama veritabanından çektiğim bilgilerde Türkçe karakter sorunu oluştu.

EDİT: ÇÖZÜLDÜ