mackzek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taşıma yapabilecek arkadaş yok mu ? İnternet sıkıntısı yüzünden taşıma yapamıyorum. +5 TL ücret ile ya da ücretsiz yapabilecek biri varsa pm. ile ulaşabilir.
Kardeş şunu yap para verme boşuna

https://www.r10.net/is-verenler/13086...post1069451537