Google'nin algoritma güncellemesi kadar iyi bir şeyi bana göre yoktur. Google'nin asıl hedefi SPAM sitelerdir, arama sonuçları da yoğun olarak etkilenince ister istemez kurunun yanında yaş ta yanıyor.
SPAM siteler gitsin, bu dalgalanmalar ihtiyacımızı görür, yeter
Google'ın algoritması doğru değil ki güncellemesi mantıklı olsun.
Arama sonuçları getirirken yanlış yaptığı veya yanlış yapmak istediği! kuralları var. Daha fazla kazanmanın sınırı yok diye düşünüyor. Asıl hedefi Spam falan değil. Asıl hedefi, reklam verebilecek kitleyi reklam vermeye mecbur bırakmak.
Ör; Sektörün en iyisi bir site var. 10 yıldır zirvede. Ancak son 2 yıldır tahtı elden gideceği için 2 yıldır inanılmaz link alımı yapıyor ve doğal olmayan yollarla olduğunu Google'ın gözüne sokuyor ve zirvede. Sizce buna neden engel olmuyordur Google? Doğru algoritmaları bu yanlışı anlayamayacak kadar doğru mu?
Amacım; Kadıköy. Eminönü'ndeyim.
Eminönü'nden Kadıköy'e vapurla gidebilirim.
Ama ben önce bisikletle Taksim'e gidiyorum oradan Şişli'ye gidiyorum oradan Metrobüs ile Kadıköy'e gidiyorum.
Sonuç olarak Kadıköy'e gittim. Yaptığım şey doğru mu oldu? Sadece sonuca ulaştığım için doğru dendi.