keşke hem linux'da, hemde resimleri toplu olarak düzenleyen bir şey olsaydı. ücreti ile düşünmeden satın alırdım.
Bilemiyorum net kodları çalışabiliyor gibi
http://www.mono-project.com/
ama ben linux sevmediğim,kullanmadığım için

Birde pek ticari düşünmediğim için linux versiyonun gelmesi biraz zor