s7e7v7e7n7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keşke hem linux'da, hemde resimleri toplu olarak düzenleyen bir şey olsaydı. ücreti ile düşünmeden satın alırdım.

Bilemiyorum net kodları çalışabiliyor gibi http://www.mono-project.com/

ama ben linux sevmediğim,kullanmadığım için Birde pek ticari düşünmediğim için linux versiyonun gelmesi biraz zor