kodları konuya niye yazdın birisi çalamazmı
Neden böyle birşey yazma girişiminde bulundunuz ? Bu domainleri regletmek istediğimi belirtiyorum ve kodlarıda BydlL izniyle konuda paylaştım.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:35:12 -->-> Daha önceki mesaj 22:34:28 --
.de kodunuz varsa paylaşın hocam, herkez yararlansın.