geçen ay bende lenovo g510 serisinin freedom işletim sistemlisini aldım. freedom olarak en az 300 lira kazanca girersiniz malum windows lisans ücreti felan. ben n11.com 1259 liraya aldım. i5 4200u yada m işlemci 2 gb ati ekran kartı 500 gb hdd 8 gb ssd hibrit sistem vs tüm özellikler şahane. yalnızca çift ekran kartlı olduğundan normal işlerde onboard ekran kartını kullanıyor oyun vs gibi durumlarda ati ekran kartını kullanıyor. tavisyem size budur.