Kötü bi ekran kartı , 4 gb ram var yetersiz almayın bence.
max 1600 demişsiniz 100 daha koyun 1700'e z510 alın , GT740M ekran kartı 8 gb ram ve SSD ile uzun yıllar rahat çalışın oynayın vs. şuan kullandığım z500 modeli ve çok memnunum.
hocam öğrenci adam için o 100 lira nasıl koyulur

)
üründe sadece istanbulda varmış bimeks den de bu beklenirdi zaten....
neyse araştırmaya devam önerisi olanları bekliyorum.