Konu
Laptop Seçimi Hakkında (r10+)
24-09-2014, 16:12:53
#10
aslantr
br4style adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
haklısınız hocam fakat o zor oluyo biraz ya
http://www.bimeks.com.tr/urun/138881...8-.aspx#photos
Kafamdaki yukarıdaki linkte yorumlarınızı bekliyorum.
Kötü bi ekran kartı , 4 gb ram var yetersiz almayın bence.
max 1600 demişsiniz 100 daha koyun 1700'e z510 alın , GT740M ekran kartı 8 gb ram ve SSD ile uzun yıllar rahat çalışın oynayın vs. şuan kullandığım z500 modeli ve çok memnunum.