hesabın dolar/euro/tl olması hiç bir şey değiştirmez. ödeme ayarlarında girdiğin iban numarasına ödemen gönderilir. hesabın pinli ve 200 lirayı aşmış olman gerekir. bkz: ödeme eşikleri

200 lirayı geçtim ama ödeme almadım diyorsan, 200 lirayı geçen ay geçmiş olman gerekiyordu, bu ay geçtiysen önümüzdeki ayın 22si ile 25i arası ödeme alacaksın.

ek olarak burayı ve burayı da okursan iyi olur.