Özel mesaj gönderildi, yanlışlıkla php iş konumu vermişim içerisine.
Elimde kendi yazmış olduğum bir bot var, sadece gerekli ayarlamaları yapıp, konuya mesaj yazma özelliğini bulunan özelliklere ek olarak ekleyip istediğiniz vbulletin versiyonuna göre uyarlayacağım.
https://www.r10.net/is-arayanlar/1312...post1069466869