İçeri alınırken herhangi bir kontrol olduğunu zannetmiyorum şayet gelen insanlar hakkında kimse bir bilgi sahibi değil katilide giriyor o kapıdan psikopatıda gerçekten masum olanıda. Kontrol edebilmek adına bir girişimde belki bulunulamaz, ama girdikten sonra gel kardeşims en istediğin şehire git istediğin yere yerleş istediğini yap da diyemezsin. Ülke geleceği ve siyaset şahsen vicdan içermemeli, gerektiği zaman ülkenin gerçek sahipleri için kurunun yanında yaşı yakmayıda bilmeli. Onlar için özel bir bölge oluşturup orda kontrol altında tutulabilir giriş ve çıkışları yasaklanabilirdi vs. Bir çok değişik proje ile uygulama yapılabilirdi bu konuda. Yani zaten her şehirde bulunan çingene denilen mahalle kısımları bize yetiyordu, zorla bişey satmaya çalışanlar durup dururken yol kesenler laf atanlar vs. Birde üstüne malum insanlar eklendi. Şayet dediğim gibi içlerinde cidden iyi niyetli insanlarda vardır, yaşam kavgası hayat kavgası kış geliyor, adamlar artık iyice kontrol çıkmak zorundalar yaşayabilmek için. Burda devletin en ama en büyük hatası "ben içeri aldım gerisi beni ilgilendirmiyor" tarzı düşünmek olur. Onları müthiş derecede kontrol altında tutmak gerekirdi. Şayet azınlık, mülteci herneyse kendilerinin böyle bir kesime tabi olduklarını bilmeleri lazım. Kimsenin kimsenin rahatını bozmaya hakkı yok.