başka bir tarayıcıdan facebooka girip tek tek resimlerden tanıyarak da bulunabilir ..
Yaptıracak olan arkadaşlar bunu biliyorlardır zaten. o kadar cahil değillerdir. Saatlik engel geliyor. 10 tane farklı tarayıcıdan girsinler isterlerse arkadaşlarını bilmedikten sonra ?