İzmir' dede sürüyle. Sigara, kahve, konserve satıyorlar. Bazılarına cidden acıyorum ama bu kadar ülke genelinde serbestçe yaşamalarına karşıyım. Güzelim ülke ne hale geldi... Nereye gidiyoruz bilemiyorum....