Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Hiçbir ücret almıyorlar hocam. Kesinlikle tavsiye ederim.




Hocam müşteri numaran kartı teslim alınca cebine SMS ile gelecek.[COLOR="Silver"]
Başvurudan sonra şubeden birileri mi geliyor yoksa postacı mı veriyor ?