Serkan Bey'e (Yorumcu'ya) yüklenmek manasız. Kendisi elinden geldiğince her daim ilgilendi bizimle. Kendisinin yaşadığı durum çok daha zor. OVH'nin yaptığı bu terbiyesizliği boykot etmek gerek. Ne olursa olsun en azından 6 - 12 - 24 saat sunucuları tekrar açıp back-up almamızı sağlayabilirlerdi. Art niyetten başka bir şey olamaz. Allah kolaylık versin. Bizimde tüm dosyalar gitti. Yapacak bir şey yok. OVH bitmiştir benim için.