Tüm hizmetlerin iptal edilmesi ve şirket kurallarını geçtim, Backup almak için sistemlerin kısa bir süreliğine açılmaması; art niyetten, saygısızlıktan ve ırkçılıktan başka bir şey değildir. Böyle bir şirket politikası nasıl bir zihniyet ile yönetiliyor çok merak ediyorum.