Daha geçenlerde serverpa ile bir mağduriyet yaşamıştık. nasıl acı bir durum olduğunu çok iyi biliyorum. Bu süreçten sonra bana çoğu kişi OVH yi tavsiye etmişti. İlgimi çekti açıkçası hatta serkan beyle de görüşmüştüm. Hatta bir cümlesinde "SH mi Allah uzak tutsun" demişti çok şaşırmıştım. Şimdi düşünüyorumda iyiki bana 15dk. uzaklıkta bulunan DC ile çalışmaya devam etmişim. En azından en kötü durumda gider kapısında eylem yaparım cıngar çıkartırım üç aşağı beş yukarı durumu çözerim. Gerçi SH yine yapacağını yaptı kimseyi mağdur bırakmadı.
SH sütten çıkmış ak kaşık mı? tabiki değil. Fakat en azından karşınızda bir muhatap buluyoruz ve derdimizi anlatıyoruz. Bu nedenle değerli arkadaşlara nacizane tavsiyem ne olursa olsun. Türkiye sınırları dışında bulunan DC ler ile çalışmayınız.
Mağdur olan tüm arkadaşlara geçmiş olsun, umarım yedeklerinizi temin edebilirsiniz.