Arkadaşlar ben kendi accountum adına konuşacak olursam akşama kadar 3 saatlik telefon görüşmesi ve cevapsız 10'larca tickettan sonra yedekler için sunucuları açmayacaklarını söyleyebilirim.
Konuyu açan arkadaş yada diğer yazan arkadaşlardan açtıran varsa onu henüz bilmiyorum.
Çiftleşme sonrası eşini öldüren örümcek misali, OVH'ı tanıtıp o kadar özelliğini anlatan bir nevze olsun 2. çıkar kapısı olarak gören bizlere bunu yapmaları hiç etik, ahlaki ve iyi olmadı.
Tekrar herkese geçmiş olsun diliyorum ısrarla yanıt alana kadar bu ısrarım devam edecek.