OVH firmasının neden ve sebep göstermeden sunucuları kapatması üstüne üstlük yedek icin degil 12 saat 1 saat acmaması ile sunucuları artık acmayacagını acıkca belli etmiştir.

Bir an önce sunucu temini ve sıfırdan da olsa yeniden toparlanmak icin yoğunlaşmak gerek.

Acıkcası düşüncem OVH 'den bu saat'den sonra yedek veya sunucuları acmasın beklemek vakit kaybından başka birşey degil.

Arkadaşın bahsettiği gibi nedense en büyük olasılık ganna savgout adlı kişinın alakası olduğunu düşünuyorum

Aksini düşünen büyük olasılıkla bu kadar sunucu ile ne iş yaptıgınıda düşünebilmiştir.

Herkeze geçmiş olsun.



oguzelginoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk datacenterları yedek almanız için izin veriyor.Binlerce tl borcunuz olsa bile buna izin veriyor.Fransızlar ödemesini yaptığınız sunucunun yedeğini mi vermeyecek.
Fransızlar verir OVH verirmi vermezmi bilinmez. Ki buzamana kadar kapalı sunucu icin yedek verdigine şahit olmadım.
Konu Fransız , Türk , Alman durumu degil konu OVH!!!