MyBB sürümünüz 1.8 olmalıdır eğer 1.6 ise ve bu temayı yüklemeye çalışıyorsanız hata alırsınız, ve logo yolu: images/v6/logo.png'dir. Teşekkür ederim arkadaşlar.