MeLaNKoLia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaslar,

yeni bir blog kurdum. Teknik ve icerik olarak incellermisiniz lutfen?

Seo konusunda iyimi, tema veya akliniza gelen herseyi belirtirseniz rica ederim.

.com lutfen domain ismini yazmayiniz.
Site renginiz kırmızı değilde


şu tonlarda olursa içerikle daha alakalı olur diye düşünüyorum