Konu
ThemeForest'ten anlayan var mı?
21-09-2014, 22:01:28
#18
Salihweb
Lisansla felan işiniz yok hocam kısacası vereceksiniz parayı indirip atacaksınız sitenize.
r10'daki satılan script - temalar gibi değil kısaca. Lisans kodu gir felan uğraşmıyorsunuz