Bazu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısın, ortak lisans bile olsa domain lisanslama yapması gerekliydi. Ki bende öyle zannediyordum ama bununla ilgili hiç bir işlem yapmadım. Siteme kurdum ve kullanıyorum.
Profile Settings'de Apı Keys var acaba lisanla ilgilimi?