Dr_cengiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu işlemi yaptığım zaman lisansı banamı geçiyor hocam? Lisansı nereden görüntüleyebilirim?
Dr_cengiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain lisanslama olsa daha iyi olmazmı şimdi biz kullanıyoruz diye çalıntı olarak algılamasın?
Haklısın, ortak lisans bile olsa domain lisanslama yapması gerekliydi. Ki bende öyle zannediyordum ama bununla ilgili hiç bir işlem yapmadım. Siteme kurdum ve kullanıyorum.