Bu işlemi yaptığım zaman lisansı banamı geçiyor hocam? Lisansı nereden görüntüleyebilirim?
Domain lisanslama olsa daha iyi olmazmı şimdi biz kullanıyoruz diye çalıntı olarak algılamasın?
Haklısın, ortak lisans bile olsa domain lisanslama yapması gerekliydi. Ki bende öyle zannediyordum ama bununla ilgili hiç bir işlem yapmadım. Siteme kurdum ve kullanıyorum.