Bazu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben geçen hafta theme forest dan tema satın aldım. Fakat lisans ile ilgili hiç bir işlem yapmadım. Belki bana verdiği zipli dosya otomatik olarak lisanslanıyordur bilmiyorum, fakat herhangi bir domain lisanslama işlemi yapmadım.
Domain lisanslama olsa daha iyi olmazmı şimdi biz kullanıyoruz diye çalıntı olarak algılamasın?