azatmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
telefon bankacılığını kullanmayı denediniz mi?
kullanıyordum ama hatalı girişlerden dolayı bloklamışlar sanırım ikisini de. kartımı kaybettim yeni kartı istedim numarası elimde yok parola da alamıyorum.