arkadaşlar benim fikrim şu yönde; mesela bir doktorsunuz ve bir siteniz var reklam vereceksiniz karşınızda bir adet gelişmiş sağlık sitesi var diyelim. işte o adam tekeldir o adam yüksek fiyat çeker ama 100 tane sağlık sitesi var ise o adamın reklamını almak için piyasa düşer. artık durum bu r10 da para kazanmaya çalışan çoğu kişinin her sektörde sitesi var. hergün uyarıyoruz veya uyarılıyoruz tek siteye yüklenme patlarsa para kazanamazsın diye. işte kendi kuyumuzu kendimiz kazıyoruz ne oluyor bu sefer herkes sağlık sitesi açıyor. herkes yemek rüya tabiri otomobil ne kazandırıyorsa onu açıyor. ama bakın benim sağlık sitem var tbm 0,11 iken erasmus stajları hakkında açtığım sitede 0,50 tbm var neden derseniz erasmus stajı siteleri arasında adsense alan tek siteyim büyük ihtimal yeniler varsa bilmiyorum yani sektörde değerli bir siteyim. benim diyeceklerim bu hadi kolay gele herkes tek sitede en iyi olmaya çalışsın farklı sektörler ve nokta atışlarında görüşmek üzere