Kendi sitemin to su %1 lerin altındaydı, to yu çıkarmak için site içerisinde her türlü denemeleri yaptım, adsensede reklam engellemeleri vs yaptık yine %1 altındaydı. Artık vazgeçmiştim. Ancak siteye koyduğum sayaç servisindeki bilgilere göre siteme girişte mobil oranının %55-60 lara çıktığını gördüm ve sitemi mobilden kontrol ettiğimde de adsense reklamlarının çıkmadığını farkettim. Sonrasında bir rötüşla tıklar rayına oturdu.. Bu arada mobil reklamları gayet ilgi çekici oluyor, bende mobil to su %3 üzerine bile çıktığı oluyor arada..

Velhasıl sitelerin trafik kaynağı mobile doğru kayıyor, sitelerin mobil uyumuna dikkat etmek lazım..