yok bişey olmaz google ye merak etmeyin. sadece hangi yayıncıya ne kadar ödeyeceğini belirleyen algoritma üzerinde bir değişikliğe gitmiştir. unutmayın patron belirler maaşı, sen haketmezsin yani hak ettiğinin tamamını almazsın.

ramazandan sonra ülkem insanı bi rahata eripte internetinin başında alışveriş yapacak vakit pek bulamadı. ramazandı tatildi atamalardı öğrenci kayıtlarıydı oydu buydu derken hareket bi durulmadı. kurban bayramından sonraya kadarda durulmaz ortalık.

bu kadar hareketlilik arasında insanlar pek internetten alışveriş yapmazlar. bunu bilen satıcılarda pek reklam vermezler. İnşallah bayramdan sonra düzelecek diye umuyorum. (nacizane)