SARI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bikaç ay önce oradaydım çubuk gölü....değirmenler boş atıl durumda,içlerine girdim pislik içinde,değirmeni bile çevirmeye çalıştım ...dizi çekimi için yapılmış diye duydum..yemek yeme yeride yok.ben görmedim,insan yok,sadece turla gelenlere çay ikram eden amca var ...ulaşım zor git git bitmiyor,görülecek bir güzellikte yok..
teşekkürler... galiba maceracıya özel bişeydi.