Konu
Yolda birisiyle tartıştım. Başıma iş alırmıyım
19-09-2014, 19:01:50
#5
Ipod
Ben adamına göre artistlik yapıyorum.
Tek başıma değilsem filan ama genellikle birşey olmuyor.