Ben çok kez o tarz sorun yaşadım. Önümü kesip inen bile oldu. Sonuçta bir şey yapamadılar. Yapamazlar da kolay kolay. Ama bir sarhoş olur, keş olur falan ne yaptığını bilmez. Dikkat etmek lazım. O adamında siniri geçmiştir. O an dursan kötü şeyler olabilir ama sonradan bir şey olmaz korkma.