Merhaba, bugün en sol şeritte ilerliyordum sağa dönmek için sağ şeride geçiçektim sinyalimi yaktım sağ daki araç yol vermedi inat etti bende inat ettim(normalde yapmadığım şey) vites küçültüp sağ adamın önüne geçtim. adam da buna sinirlenip sol şerite geçip benim önüme kırıp hafif frene bastı. bende sinirlenip el hareketleriyle ana avrat küfür ettim(bir an sinirime hakim olamadım). ondan sonra adam beni takip etmeye başladı selektör yapıyor dur diyor küfür ediyor bunları dikiz aynamdan görüyorum. Bende şimdi adam da bıçak vs bir şey vardır başıma iş almayım diye kaçtım. bir süre sonra beni takip etmeye bıraktı en son gördüğümde başını camdan çıkarmış bir şeyler diyordu. Benim sormak istediğim bu adam plakamı filan almışsa beni bulma şansı var mı ? adam bana takar makar şimdi bir anlık sinir yüzünden başımıza iş almasak bari..
Ayrıca: OBS konumu okumuşsunuzdur bende takıntı hastalığı var bu konuyu çok mu büyütüyorum acaba ?