KariyerYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu demiyor kardeşim asgari olarak biz 200 TL'den sonra alıyoruz ya kazancımızı arkadaşta 500 ' den sonra almak istiyor 500 ' den sonra almak için : Çark Simgesine tıklaa (sağ üstte) ödemelere tıkla > ödeme ayarlarına tıkla > orada banka hesabı ayarları var göreceksin isminle birlikte 200 TL yazar ayarda onu 500 yap ve kaydet
Evet sorduğum buydu bu ay ödeme almak istemiyorum da. Aceleden yazım hatası yapmışım. Hallettim sayenizde teşekkürler.