Herkese iyi akşamlar, belki bilenler vardır şu günlerde Türksat 4A uydusu yayın hayatına başladı ve kanallar buraya taşınıyor, uydu sahibi kişiler eğer uydu alıcıları otomatik güncellemeye uygun değilse manuel olarak bu işlemi yapmak durumunda. Bu konuda ben de dahil birçok kişi internete başvuruyor. Konu ve çözümü hakkında detaylı bir yazı hazırlayarak sitelerinize ziyaretçi çekebilirsiniz.

13 Temmuzda eklenen bir videonun izlenme sayısını görebilirsiniz:


http://www.youtube.com/watch?v=FYgtbPyQP8A