KontorMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam , ben bu yükleyemediğim programı yapan ama linux sürümünü düşünmeyen yetkililere bir mail atmam lazım sanırım...
haklısınız hocam
isterseniz programın içeriğinide söylerseniz size alternatifler önenerebilirim belki...