Merhaba,
Bir sitem için adsense başvurusu yaptım 3-4 saat sonra ilk onay maili geldi.



Bu konuda bilgim yok ancak 2. onay maili gelmeden sitemde reklamlar gozukmeye basladı bu normalmi ?
2. onayı aldımmı yoksa yinede reddedilme şansı varmı?