Başka bi sorum daha geldi benim, yeni konu açıp kirletmiyim ortalığı Yabancı bir sitem olsa bir de ona adsense eklemek istesem ayrıca başvuru gibi bir işlem yapmam gerekiyor mu yoksa direk ekleyebilir miyim reklamları?