clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
su bile yakıyorken o nasıl yakıyordur kim bilir. ama dediğin gibi yararlı olabilir. denemek lazım. zaten doğal olduğu için bir zararı da olacağını sanmam..
aşırı bi durum yok. sadece direk insan zıplıyor sıvı derinlere gittikçe ama çok iyi geliyor.