Arkadaşlar Benim alamadığım romanyadan bir arkadaş var aynı konuda açılmış siteler o 0.1 euro alıyor ben 0.1 tl alıyorum ne alaka ya aynı şeymi şimdi o yüzden ülkenin para birimini çalıştırıyo adsense çakallık resmen benim siteme yabancılar giriyor diyelim yabancılar tl ilemi reklam veriyorlar sanki saçmalık