Karyotip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır yok o site kaldı öyle TBM 1 TL iken nasıl 0,20 oluyor anlamadım.İlgilenmiyorum artık bu site ile.
Bazı arkadaşlar reklamverene göre diyorda her gelen tık bu şekilde ise sorun var.
Bakalım zaman ne gösterecek..