Kawasaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farklı bir tarayıcı ile denermisin.
Editörü ve ikonları getirmeyi başardım ama bu seferde farklı bir problem var.

ie'de denedim yine olmadı. Bütün eklentileri etkisizleştirdim, default temalardan birini etkinleştirdim yine olmadı. html'den yazılan yazılar görselde, görselden yazılar html'de görünmüyor. Ne yaptıysam olmadı.