UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Reno Hayatta düşünmem hocam , Tamam ucuz flan turkıyedede cok tutulan bi araba ama Otomatik vites li arabasını sürdüm Araba vites atarken bile tak tuk vuruyo
manuelde aynı otomatikde aynı fiat linea Düşünülebilinir.