Konu linkiyle beraber PM alabilir miyim ?

ve

Yazının sitede kalma süresini eklemek zorunlu hale gelmiştir.Konuyu düzenlerseniz sevinirim. https://www.r10.net/tanitim-yazisi/13...e-zorunlu.html