Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış windows isosu ile kurulum yapmış olabilirsiniz.

Direk sistemlerinde ki oto kurulum ile kurulumu gerçekleştirdim.
Kendim iso takmam için kvm mi istemem gerekiyor?