hasancanbozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar mesaj üzerine araştırdım ama şöyle bilgilere de ulaştım:

Temel paket (SMS) 1,00 TL/ay (BSMV dahil)
Orta paket (SMS) 3,00 TL/ay (BSMV dahil)
Gelişmiş paket (SMS) 5,00 TL/ay (BSMV dahil)
Posta ile düzenli basılı ekstre gönderimi 5,00 TL/ay (BSMV dahil)
Standart kurye ile basılı belge gönderimi 5,00 TL (BSMV dahil, gönderim başına)
Moto kurye ile hızlı basılı belge gönderimi (sadece İstanbul içi) 20,00 TL (BSMV dahil, gönderim başına)
Anlık fiyat bildirimi (SMS) 0,50 TL (BSMV dahil, talimat başına)

Bunlar olduktan sonra da aylık olarak standart en az 5 TL gider var. Gerçi sürekli eft yapan birisi için bu ücretler sıkıntı olmaz ama bu ücretlendirmeleri de göz önünde bulundurmak lazım. Açıkçası başvurmayı düşünüyordum. Taa ki bu ücretlendirmeleri görene kadar...
hocam ekstere ne? banka heesabı değil mi en para kredi kartı mı?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:32:44 -->-> Daha önceki mesaj 23:29:58 --

hasancanbozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar mesaj üzerine araştırdım ama şöyle bilgilere de ulaştım:

Temel paket (SMS) 1,00 TL/ay (BSMV dahil)
Orta paket (SMS) 3,00 TL/ay (BSMV dahil)
Gelişmiş paket (SMS) 5,00 TL/ay (BSMV dahil)
Posta ile düzenli basılı ekstre gönderimi 5,00 TL/ay (BSMV dahil)
Standart kurye ile basılı belge gönderimi 5,00 TL (BSMV dahil, gönderim başına)
Moto kurye ile hızlı basılı belge gönderimi (sadece İstanbul içi) 20,00 TL (BSMV dahil, gönderim başına)
Anlık fiyat bildirimi (SMS) 0,50 TL (BSMV dahil, talimat başına)

Bunlar olduktan sonra da aylık olarak standart en az 5 TL gider var. Gerçi sürekli eft yapan birisi için bu ücretler sıkıntı olmaz ama bu ücretlendirmeleri de göz önünde bulundurmak lazım. Açıkçası başvurmayı düşünüyordum. Taa ki bu ücretlendirmeleri görene kadar...
bunlar ne hocam hanş en para ücreet almıyordu