Rama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, konu yanlis yere acilmistir, nedeni: Sonucta bir lisans satiliyor lisans oldugundan dolayi ve script tamamen kendi kodlamaniz olmadigindan dolayi buraya acamazsiniz. Konu report edildi acilacak yer: https://www.r10.net/account-amp-lisans-satisi/
kolay gelsin iyi satislar dilerim.
Bilgilendirmeniz için teşekkür ediyorum