Sağolun yorumunuz için hocam. Çok yeniyim bu işte, birşey sormak istiyorum. Komik bi soruysa eğer cahilliğime verin Çok kabaca düşünürsek, adsense emeğin karşılığını veriyor mu gerçekten?